ozzysky

Alla inlägg under juni 2012

Av siv - 18 juni 2012 13:15

Tänk vilken tur man kan ha ibland.....

Här kommer lite före-, under-, och efter bilder av projekt pooldäcksbygge.....:-)


             

           


Och så här bra blev det när det blev klart! (ja lite småfix är det väl kvar)

Bakgrunden är väl inte den roligaste, och den GRÅ himmeln byter jag gärna ut mot en B-L-Å-Å-Å !!!

Känner att man står lite i skuld nu, med tanke på vilket jobb min kära sambo gjort.....!!!

Får väl fixa en drink ute på däck i solen sen kanske ;-)


           

Av siv - 10 juni 2012 18:32

Men klantiga lilla jag, eller kanske ointresserade ? ja, då hade jag ju även missat sista anmälningsdatum till Alfta åxå..........Ja så kan det gå , alfta utställningen var ju en månad tidigare än den i Svenstavik, men eftersom

jag kommit på att jag skulle strunta i den, så var det ju inte heller så viktigt att kolla sista anmälningsdatum.....

förrän jag såg att jag hade "fel" domare i svenstavik :-/ ja ja

Av siv - 8 juni 2012 20:41

Hade tänkt ut två utställningar i sommar, det räcker för våran del! Svenstavik o Alfta, men nu när han bara fått vg så kände jag, njae kanske han ska få växa på sig lite , jag skiter i alfta kände jag, o åker till svenstavik bara.....kollar domaren nu, Fredrik Norgren, näeee det var ju han som såg alla tänder som fattades på den inoff utställningen vi var på i höstas, tusan åxå.......så nu vet jag inte, men den åker jag INTE på iaf!!!!

Hoppas solen skiner på er nu när sommaren börjar smyga sig på.....  


 

Ovido - Quiz & Flashcards