ozzysky

Direktlänk till inlägg 22 december 2011

ÖNSKAR ALLA EN GOD JUL

Av siv - 22 december 2011 13:28

Nu är köttbullar rullade och knäck kokad, plus lite annat pyssel, men jag gissar att det blir fullt upp ändå kommande dagar :-))


ÖNSKAR ER ALLA EN HÄRLIG JUL !!


     

 
 
Ingen bild

Anette och Bonnie

3 januari 2012 11:00

God Jul och Gott Nytt År från oss i Matfors. Vilka underbara foton på dom fyrbenta. Du är duktig med kameran. Själv har jag varit bortrest över jul så det har inte blivit några julfoton på djuren. Får ta det lugnt ett par veckor då Bonnie fått problem med halsen. Vet. tror att det är kennelhosta. Tur hon är vaccinerad så det inte blir så allvarligt. Hon är full av energi och vill inte alls ta det lugnt. Tur hon inte har feber. Kram från ett ömsom regnigt och ömsom snöigt matfors.

 
Tanja

Tanja

4 januari 2012 11:22

Jag säger som jag sa till Helena. Jag har varit riktigt dålig på det där att besöka bloggar som jag brukar kika in på men nu är jag tillbaka. Ny dator är inköpt eftersom den förra inte ville göra som jag ville.

God fortsättning på det nya året.

Kramar Tanja

http://www.kezodouglas.se

 
Ingen bild

siv

5 januari 2012 22:09

God fortsättning till er åxå! Och Anette, håll koll på Bonnie trots att hon är vaccinerad, det var ju både Ozzy o sky med förra året, och trots det så fick ju de ju kennelhostan, och Ozzy lugninflammation, så håll henne lugn o varm !!!!
Kram Siv

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av siv - 30 mars 2014 10:37

ja man borde ju skämmas :-) Men jag lägger upp lite foton då iaf.                 ...

Av siv - 23 juni 2013 21:53


Fick min fina lykta i helgen som sambons syster gjort, fin eller hur :-) ? Naturligtvis så är det Ozzy som pryder den ;-D ...

Av siv - 22 juni 2013 19:22


Jaha, storhelg igen och då uppdaterar vi väl åtminstonde med en bild då ha ha ha !!!       Glad midsommar från grabbarna ...

Av siv - 7 april 2013 19:35

   En liten sammanfattning av påsken o veckan som varit! Vilket underbart påskväder vi har haft, strålande sol o blå himmel hela helgen och stor del av veckan också, härligt ! Vi har åkt skoter, skidat med hundarna upp mot fjället, letat lit...

Av siv - 1 mars 2013 19:21

Då har vi lite ledighet att se fram emot, härligt, önskar också att vi får ett bra väder, och inte behöver blåsa bort uppe i stugan........ Förhoppningsvis så blir det väl lite skidåkning både med och utan hund, och naturligtvis ska vi leta lite ri...

Ovido - Quiz & Flashcards